Booty Caller

Jag har på sistonde förargat mig över samtal/sms under natten. Så kallade Booty Calls*. Tjejer som vill snacka lite, möjligtvis spanka lite kropp. Med dov signal vibrerar mobilen på bordet bredvid. Sur som en fiskargubbe från Götelaborg tittar jag på displayen och konstaterar, Jaha. Nu är det ett sånt där igen. Ett Booty Call. Strunt. Så trycker jag av samtalet och somnar om. Så slår det mig på morgonen. Jag styrde av ett ligg, no strings attached. Varje killes dröm. Hej Hå Hoppa På!? - Nej tack. Och sluta väck mig.

Jag är en gammal gammal gubbe i en relativt ny kropp. Och det känns tamigfan wunderbar! Inget nonsens-sex här. Det ska gå rätt till, middag-kram-dricka kaffe i timmar-puss-filmkväll-samlag. Så ska det gå till! Man är ju lite old fashion. Eller har blivit. Förr var jag en Booty Caller. En ordentlig sådan.

*Booty Call - Ett telefonsamtal, annan typ av kommunikation (mail, sms, skype, röksignal?) eller besök med ändamålet att utöva sex eller annan typ av sexuell aktivitet.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var inte igår! Hittade ditt senaste inlägg på Metro när jag letade efter en låt som jag minns att du länkade till för hundra år sedan..



hur leker livet? :)

2008-09-13 @ 16:17:03
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0